piątek, 9 stycznia 2015

Zbrosławice i Turcja

Cześć!
Jestem podekscytowana moim pierwszym wpisem na blogu. Tematem przewodnim jest oczywiście postcrossing. Kiedy byłam młodsza maniakalnie kupowałam pocztówki z końmi (koniara :p). W zeszłym roku postanowiłam zacząć kolekcjonować również inne. W tej chwili mam już jako tako swoją kolekcję i pragnę się nią dzielić z innymi.

Na pomysł wpadłam przeglądając grupy na Facebooku. To właśnie tam inni blogerzy mnie zainspirowali! :) Mam nadzieję, że moja przygoda spodoba się zarówno postcrosserom jak i osobom, które nie mają z tym nic wspólnego, a dzięki mnie zapragną poznać smak tego hobby.

Przy okazji chciałabym się pochwalić pocztówkami z dzisiaj :)


Zbrosławice
ze SWAPu z Danką :)



Side - Antalya - TURCJA
prezent od koleżanki



5 komentarzy:

  1. Pocztówka z Turcji cudna :) Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne pocztówki:) Życzę sukcesów w blogowaniu i gromadzeniu kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :) Dołączyłam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku chciałabym Ci życzyć wytrwałości, wspaniałych czytelników i pięknych pocztówek, aby Twoja skrzynka nigdy nie była samotna! :)
    Pocztówka z Turcji jest piękna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta pocztówka z Turcji :) Ja też niedawno założyłam bloga, to na prawdę fajna sprawa. Na pewno będę t zaglądała.
    Nominuję cię do Liebster Blog Award http://mojpostcrossing.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń