wtorek, 13 stycznia 2015

Japonia, Rosja i Polska

Cześć wszystkim!
Wczoraj listonosz zawitał z dwoma pocztówkami, dziś z jedną. Pojawiło się Mrągowo, za które dziękuję Krzysztofowi, kartka z Rosji oraz przeurocze małpki Makaki, które przesłał Yuta z Japonii.
Yuta to bardzo radosny człowiek. Zaskoczył mnie pisząc po polsku z propozycją wymiany. Z tego co mi powiedział, a raczej napisał, w Japonii studiował o polityce energetycznej w Polsce (?) a niedawno był przez 8 miesięcy na Uniwersytecie Jagiellońskim. "Kocham Polskę!" -pisze. Uwielbiam jego wiadomości po polsku! :D

 Mrągowo
swap z Krzysztofem

ROSJA
off od Natalii z Moskwy

JAPONIA
swap z Yuta


Przy okazji chciałabym wrzucić dwie inne kartki, które dostałam nie tak dawno temu :)

 Łowicz
swap z Wiolettą

ROSJA
off od Anastasii

6 komentarzy:

  1. Policja energetyczna?!
    To coś dla mnie ♥ Jakie to miłe, że ludzie mają podobne zainteresowania do mnie. hihi, aż by się chciało zagadać o gospodarkę energetyczną Japonii, hihi.

    Bardzo ładna kartka z Łowicza. Pozdrawiam. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszła pomyłka :P Miała być "polityka energetyczna" ale zważając na błąd w pisowni źle zrozumiałam.. uppsss ^^

      Usuń
  2. Kartki bardzo ładne :) Ciekawą znajomość nawiązałaś z Yuta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrągowo-śliczna ;) Pozostałe również bardzo ciekawie się prezentują. No i bardzo ciekawa znajomość z Yuta ;D Wpadnij do mnie, jeśli zechcesz ;) Pozdrawiam serdecznie ;* http://susannasadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba pocztówka z Łowicza :) Zazdroszczę Ci też znajomości z kimś tak ciekawym, jak Yuta :) Interesuję się Japonią, więc fajnie byłoby znać kogoś, kto mieszka w tamtym kraju, ale kojarzy też Polskę i nawet ją odwiedził! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, też dostałam kiedyś świetne kartki z Mrągowa od Krzysztofa. To takie fajne uczucie, jak widzi się na czyimś blogu pocztówki od osób, z którymi też się wcześniej wymieniało, które się kojarzy... Jaki ten świat mały. :)
    Podoba mi się też bardzo kartka z Łowicza z tymi folkowymi elementami ;)

    OdpowiedzUsuń