czwartek, 15 stycznia 2015

Postcardunited, Malezja i prezent z Niemiec

Ten tydzień jest świetny pod względem przesyłek! Codziennie przychodzą pocztówki. Oprócz wczoraj ale w zamian pojawiły się dwie paczki. Jedna jest z Postallove ale o tym może w weekend.

Po pierwsze, przywędrowała do mnie pierwsza kartka z postcardunited. Od Christine z Niemiec, przedstawiająca konie lipicańskie. I tu ciekawostka: ten maluszek kiedy dorośnie będzie śnieżnobiały jak jego mama! :D

NIEMCY
postcardunited od Christine

Kolejne dwie to swap z Malezji. Bardzo mi się podobają!


MALEZJA
swap z Nikiem :)

I na koniec prezent od znajomej mojej mamy, która na stałe mieszka w Niemczech ale obecnie przyjechała w odwiedziny do Polski. Moje ulubione żelki i kartki!








5 komentarzy:

  1. fajnie, że są jeszcze takie osoby co zbierają kartki:)

    __________________________
    jaką suknię wybrać na bal?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żelki :) a koniki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki:) Najładniejsza jak dla mnie to jednak malezyjska z meczetem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki z Malezji! Żelkami bym nie pogardziła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki z Malezji śliczne! :) Tą pierwszą bym nie pogardziła, lubię kartki prezentujące kulturę i ludzi;0

    OdpowiedzUsuń